Kako se oglašavati na TikToku?

Mi kao identitetska agencija uvijek sagledavamo nove smjerove oglašavanja i prikazivanja vašeg vizualnog identiteta. Posljednjih par godina veliki se fokus stavlja na produkciju sadržaja za TikTok zbog njegove specifične konstrukcije i načina na koji se videozapisi na njemu prikazuju.

TikTok je najbrže rastuća platforma i društvena mreža u posljednjih dvije godine, a prosječni korisnik ove aplikacije provede više od 850 minuta gledajući videe kratkog formata. Posljednje dvije godine je najpopularnija aplikacija po broju preuzimanja na Google trgovini i na App store-u, a dostupan je u preko 140 zemalja. Već i sad aplikacija ima preko 1 milijardu aktivnih mjesečnih korisnika koji ju koriste, a taj broj iz dana u dan raste. Stoga prepoznajemo ogroman potencijal koji aplikacija ima kao medij oglašavanja Vaših proizvoda, usluga ili branda.

Specifičan format koji se koristi na TikToku, a to su kratki videozapisi do 1 minute (zadnjih godinu dana TikTok je uveo mogućnost uploadanja videa u trajanju od 3 pa sve do 10 minuta. TikTok videi upravo zbog kratkog formata, zbog kojeg je i aplikacija postala popularna posjeduju izrazitu tendenciju da postanu “viralni” – upravo zbog lakoće kojom TikTok dopušta da se videozapisi preuzimaju i dijele na drugim mrežama. Naravno TikTok želi zadržati pravo na videozapis koji je objavljen na platformi pa nakon preuzimanja na telefon ili dijeljenja na drugoj mreži na videozapis postavlja vodeni žig kako bi se mogao ponovo pronaći autor zapisa.

9 od 10 korisnika aplikacije ju koristi svakodnevno, a ovakvim brojevima kojima se hvali TikTok se rijetko koja aplikacija i društvena mreža može pohvaliti. Većina korisnika se odlučuje na ovu platformu upravo zbog dinamičnosti. Videozapisi na TikToku imaju daleko veći angažman od drugih platformi kao što je Instagram ili čak YouTube pa se sve više klijenata odlučuje svoje usluge reklamirati na toj platformi.

Postoje dva načina na koje svoje proizvode ili usluge možete plasirati na ovu društvenu mrežu – kreiranjem i vođenjem vlastitog TikTok profila ili ustupanja svojih proizvoda i dogovaranjem plaćenih sponzorstva specifičnim kreatorima.

Otvaranje i vođenje vlastitog profila – Ovo zvuči jednostavno, no opet, zbog specifičnosti kreiranja sadržaja za ovu platformu to nije toliko jednostavno. TikTok je aplikacija koja je nastala iz stare aplikacije imena Musical.ly – ova aplikacije se temeljila na videozapisima koji odvajaju videozapis od zvučnog zapisa, pa tako drugi korisnici mogu koristiti audio da bi nasnimali vlastiti video. Tako funkcionira i TikTok – prilikom kreiranja sadržaja vrlo je bitno pripaziti na činjenicu koji su audiozapisi u “trendingu” i koji su popularni kako bi vaš video mogao doseći veći broj korisnika. Često se događa da klijenti samostalno objavljuju videozapise koji nakon objave imaju 50 pregleda, a očekivali su puno više, a prilikom snimanja nisu pripazili na konstrukciju zapisa. Naravno, mi kao agencija nudimo usluge savjetovanja, ali i planiranja i vođenja TikTok profila.

Angažiranje digitalnih kreatora – ako biste htjeli da vaši proizvodi i usluge sa sigurnošću vidi veliki broj korisnika možete angažirati nekog od digitalnih kreatora koji kreiraju sadržaj za svoju publiku. Prilikom angažiranja potrebno je pripaziti da odaberete nekoga tko će htjeli reklamirati vaš proizvod i nekoga čiji se sadržaj bazira na niši kao i vaš proizvod, u protivnom publika se neće htjeti angažirati. Danas, postoji velika stigma oko cijene snimanja videozapisa digitalnih kreatora, od kojih svatko ima svoju specifičnu cijenu, no morate biti svjesni da plaćate godine stvaranja sadržaja i formiranja lojalne publike koja će se angažirati i oko vašeg proizvoda. Također kreatore možete angažirati i da snime videozapis i za vaš TikTok profil. Ako niste sigurni tko od kreatora bi odgovarao vašoj niši ili ne znate koga angažirati, komunikaciju možete prepustiti nama.

Uvijek pokušavamo pratiti trendove i razvoj tržišta i smatramo kako je sada pravo vrijeme za investiranje u TikTok marketing, dok opet, za nekoliko godina ne dođe nova platforma koja će promijeniti klimu oglašavanja.

Javite se za novosti!

Prijavite se na naš newletter i saznajte novosti iz digitalnog svijeta ili jednostavno ostanite u kontaktu s nama! Hej, ne košta ništa!

Yay! Uspješno ste pretplaćeni. Oops. Nešto je pošlo krivo, pokušajte kasnije.

© 2024 Vizualia

Skip to content